Vår reise til Budapest med Wizzair: Jeg deler mine opplevelser

Categories Reiser og opplevelser
wizzair
Nå sitter jeg og mimrer tilbake til vår reise til Budapest med Wizzair. Vi dro fra Stavanger direkte og dette var veldig behagelig. Vi kom til Sola i ca 11-tiden og var glade for at vi var så tidlig ute. Køen til bagasje registrering var enorm. Så vi sjekket inn raskt og fikk tid til lunsj.
Selve reisen tok ca 2 timer og det var ganske greit. Min vurdering er ca 4 av 10.
Hva som var bra?
– Det var ingen forsinkelser, og vi ankommet Budapest på tiden.
– Ganske rent og fint på fly.
– Hyggelig personale.
– Grei pris sammenlignet med Sas og Norwegian.
-Direktefly fra Sola.
Hva som var mindre bra?
– Strenge begrenseninger mtp bagasje: man må betale ekstra strengt talt for alt. Vi betalte 1000kr ekstra for tre kabinkofferter vi hadde med oss og 1000kr for en koffert i bagasjen.
– Veldig smale seter, og kort benplass, jeg som har lange ben slet big time.
– Seter kan ikke lenes bakover pga plassmangel så man skal sitte beint i to timer (husk å ta med behagelig nakkestøtte)
– Ingen mat eller drikke inkludert
– Lange køer ved innsjekk. I Budapest stod vi i kø i ca to timer totalt
Så alt i alt er det en lavpris tur som tilsvarer sin pris. Men det holder om dere skal over med direktefly.
Har dere flydd med Wizzair? Hva er deres opplevelser?
2 kommentarer

2 thoughts on “Vår reise til Budapest med Wizzair: Jeg deler mine opplevelser

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.