En varm og deilig høstdag

Categories Blogg
dag
Hei fininger, håper deres uke startet bedre enn min. Her pøser det med regn igjen, og jeg må innrømme at jeg er blitt skuffet. Jeg hadde så mye håp på en deilig, lun og solfylt høst. Men nope. Høsten i år prikk lik høsten ifjor. Det er grått, kaldt og våt ute. Brrr…
Derfor kan jeg bare mimre og kose meg med minner fra forrige uke. På tirsdagen var det skikkelig varmt, hele 18 grader! Sola skinte for fullt og vi dro til Kvadrat kjøpesenter for å handle gresskar latte. Så ble det en liten tur ut i naturen. Jeg fikk dessverre bare noen timer ute fordi jeg måtte haste av gårde til foreldremøte.
Bare noen deilige timer med skikkelig fin høst… sånn er det i livet. La oss sette pris på de fine timene for de kan varme oss skikkelig de dagene det er grått og ekkelt ute.
date
Jeg fikk forresten dilla på gresskar latte og vil gjerne prøve å lage den selv også.
Har dere smakt den?
Klem fra Heksa deres,
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En varm og deilig høstdag

  1. Her har det vært skikkelig deilig med sol i dag. Har hatt noen dager med sol nå 🙂 Glad for det. Jeg skal lage meg litt kaffe nå, latte får bli i morgen på meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.