Se Kvinneguiden: Den nye toppbloggeren er en mann på 40+!!

Categories Blogg
toppblogger
Omg, det kunne jeg nesten ikke tro da jeg åpnet topplista i dag. På første plassen var det en helt uvanlig blogger som ingen skulle tru kunne vært der. Mot meg smilte det en kjekk mann på 40+ uten modellutseende, pupper, silikon, sexy outfit som viser musa, plastiske inngrep og cheesy artikler på bloggen!
Ikke deltok han i noe Paradise hotell suppe heller!
Firebarns far og englepappa til to små som blogger om livet, matlaging og hverdag som ikke alltid er rosenrødt.
Nå sitter jeg her og drikker min lunsj-te og smiler mot han tilbake. Yesss, sier jeg bare. Her har vi svaret til hønene fra Kvinneguiden som refset voksne bloggere og skrev at det er ingen marked for bloggere på 35+, at voksne folk leser ikke blogger og at det er helt helt umulig å bli noe når du bikket 40.
Håper dere tok dere en saftig bolle idag, kjære Kvinneguiden høner. For livet viser noe helt annet, ikke sant! Heia for deg, Kokkejævel, håper du holder på den velfortjente plassen din i minst ti år fremover. Lykke til!
Klem fra Heksa,
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.