GUTTER, SLUTT Å SVEIPE I HÅP OM BEDRE FANGST PÅ TINDER!

Categories Finne den rette
I dag fikk jeg en god samtale med en av mine kompiser, Jeg setter pris på mannlige venner siden jeg ofte føler meg fortvilt når det gjelder å forstå meg på norske sosiale koder og norske menn. Så jeg synes det er veldig bra når jeg får høre ærlig mening fra en mannlig venn.

Uansett ble jeg litt sjokkeкt og frustrert over infoen jeg fikk hos han. Det er ikke det at jeg ikke visste at menn på Tinder sveiper og sveiper og dater flere samtidig, men jeg visste ikke at det var nesten 90 prosent av dem der som gjorde.
Det virker som om gutter ikke klarer å slå seg til ro og stoppe å sveipe. Fordi at neste jenta kan jo bli enda bedre! Det er nesten som spill-avhengighet, hallo.
svarer
Hva kan jeg si? Jeg misunner gutter som har sånn overflod av vakre og gode jenter på Tinder. For det er ikke slik med menn. Jeg blir glad om jeg finner en kvalitetsmann på Tinder og siste jeg vil tenke på er å sveipe videre og se. Hva skal jeg se der? 10 drittsekker mot 1 ordentlig mann?
Tips til gutter som “sveiper”- dette er ikke noe jeg kan anbefale av følgende årsaker:
Du blir ikke yngre og finere med årene så en vakker dag blir du glad for å finne en singel kvalitetskvinne. Som kanskje ikke velger deg lenger!
– Uansett hvor bra date du får så finnes det ALLTID noen som er bedre. Så lykke til å jakte livet ut da.
– “Sveiping” gjør deg avhengig- du er ikke bedre enn en rusmisbruker på jakt etter noe perfekte som ikke finnes. Er det det du vil bruke livet ditt på?
Ok, gutter svar meg ærlig nå- “sveiper” dere hele tiden og dater flere jenter samtidig? Isåfall hvorfor gjør dere det?

 

 

signatur

 

 

 

Foto: Unsplash/RÅ Foto
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.