Hva går jeg og tenker på, om jeg liker gaver fra fremmede menn, hvordan går det nå med angsten min… Jeg svarer!

Categories Blogg
dag
Hei hei, det er søndagen og Heksa svarer på spørsmålene deres. Her er dem.
Hva går du og tenker på, hver dag?
Ærlig talt tenker jeg veldig mye på bloggen for den er del vesentlig del av livet mitt. Men ellers tenker jeg ikke på noe fast. Stort sett er det familien min som er i mine tanker. Siden jeg har angst og er vant til tankekjør så kan jeg ikke sette pekefinger på noe spesielt jeg tenker på. Akkurat nå planlegger jeg bursdagen min neste uke.
svarer
Liker du å få gaver?
Hehe, hvem liker vel ikke det? Men det er spørs fra hvem da. Når noen folk har baktanker med gavene sine, da liker jeg det såklart ikke. Om en vil glede meg og får glede selv av å gi gaven, da blir jeg også selvfølgelig glad.
Gaver fra fremmede menn?
Hehehe, jeg lo godt av dette spørsmålet altså! Jeg vet ikke hva vedkommende mente. Hemmelige beundrere som sender meg blomsterkurv på døra? Hehe det er kjekt, men litt creepy må jeg innrømme.
Det var ukens, vi snakkes neste søndag. Klem.
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.