Slik styler du høstens rutete skjerf

Categories Mote og Hudpleie
skjerf

Høsten er skikkelig i gang og det er blitt betydelig kaldere her i Rogaland, så jeg handlet inn dette skjerfet her.

skjerf

Jeg tenker det blir nydelig nå til siste måneder med sol og regn om hverandre.

Dagens stylingtips handler om diverse stylingmuligheter for rutete skjerf.

Skjerf rundt halsen

Det er klassisk bruk av skjerf, men det finnes utallige måter å style det på. Jeg velger en som gjør at frynser på skjerfet henger fritt. Dette gir flott inntrykk på bilder og kan brukes flittig på bloggen. Kanskje ikke så praktisk da. Ønsker du varm og praktisk styling så surrer du skjerfet rundt halsen og stapper frynsene inni i selve skjerfet.

Skjerf som tunika

Det finnes også flere varianter av denne type styling. Enten kan du fikse skjerf til ene skulderen og feste med dekorativt nål, eller (det jeg velger) kan du feste det med beltet. Dette ser veldig stilig ut med høye støvler.

skjerf

Skjerf som hodeplagg

Man kan alltid bruke skjerf for å feste rundt hodet. Alt fra hodeplagg til pannebånd.

Jeg elsker pannebånd, men trenger noe smalere skjerf da. Uansett, det kan være fint og ganske spesielt.

Har dere rutete skjerf i garderoben? Jeg gleder meg til å vise dere når mitt skjerf kommer!

signatur

 

Foto: Pinterest/HM
2 kommentarer

2 thoughts on “Slik styler du høstens rutete skjerf

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.