NORWEGIAN FORTJENER EN KLAPP PÅ SKULDEREN

Categories Hverdagen
Morgenen min startet i dag med å lese litt Nettavisen. Det var artikkel nummer to eller tre om uskikkelige ansatte hos Norwegian som robbet folk for penger. Altså stakkars folk skulle bare ha med litt ekstra kilo på fly, og ble kjeftet på og ranet. Nei og nei, dette er utrolig ekkelt.
Min mening om situasjonen er at Norwegian fortjener faktisk en klapp på skulder for et bra tiltak. Jeg personlig er pisslei folk med gedigne kofferter som de drasser med seg på fly. De tar plass, skaper farlige situasjoner og rett og slett irriterer og forsinker folk! En gang opplevde jeg at ei unge dame ikke klarte å holde den gedigne bagen sin og slapp den rett på foten min. Au da!
Lærer vi ingenting av situasjoner når nødutgangen blir blokkerte med kofferter som falt fra bagasjehyller, eller at fly hadde så mye overvekt? Hvorfor må folk på liv og død drasse alt med seg i flykabinen?
Med en gang det kommer noe fornuftig og strengt så starter gnålet da. Jeg vil gjerne at Norwegian fortsetter med dette, fordi at ja, jeg er lei av dere, folk med gedigen bagasje. Skjerp dere, helt seriøst. Livet og sikkerhet til medpassasjerer betyr mye mer enn deres ting og tang.
Hva synes dere om Norwegian-skandalen?
signatur
4 kommentarer

4 thoughts on “NORWEGIAN FORTJENER EN KLAPP PÅ SKULDEREN

  1. Ikke lest om saken.. Men mange som hisser seg opp om di må følge regler som er til for å gjøre det best og tryggest mulig for alle å reise.. Ønsker deg ei fin helg videre <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.