Jeg har noe å innrømme for dere…

Categories Blogg
kroppen
Siden jeg fikk faste lesere som besøker bloggen min hver dag, så vil jeg være hundre prosent ærlig med dere. Min spalte med historier fra gjestebloggere blitt ganske populær også. Jeg får stadig meldinger fra folk som vil dele historiene sine.
Men en ting var hemmelig til nå. Det er slik at noen av mine historier fra virkeligheten er..mine egne!
Det er litt flaut å innrømme dette, men det er helt sant. Jeg vil ikke avsløre hvilke, men jeg ville dele med dere. og det var umulig av ulike årsaker, blant annet på grunn av  jobben min og posisjon.
Håper at dere vil ha glede av spalten videre og vil dele sine historier.
Klem
8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg har noe å innrømme for dere…

  1. Det går helt fint… ærlighet varer lengst og det var tøft gjort av deg å innrømme. Det er jo en kjekk måte å få ut det du vil si anonymt da pga de hensyn du må ta ❤

  2. Kreativ måte å løse det på 😀 Jeg har jo egen blogg, så jeg skriver her. Jeg skriver noveller, noen gangeer er det “deler av meg” i dem, andre ganger null og niks. Så der får jeg ut noe sånt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.