OM DET VIRKELIG ER LETT Å FÅ SEG NOE NÅR DU ER EI KVINNE?

Categories Finne den rette
Hver gang jeg hører påstanden om at det er lett å finne seg sex når du er kvinne, bare fordi at du er kvinne, blir jeg ganske irritert. Jeg vet ikke hvorfor denne myten ble så utbredt i samfunnet, men her er mine kveldstanker om saken.
Ja, det kan være lett å finne one night stand eller en å treffe for sex når du er ei kvinne. Men det spørs hva man kaller for “sex” da.
Om man synes at det er greit med rare one night stands på fylla, middelmådig sex og kjedelig “inn- og ut” uten at mannen virkelig bryr seg så da er det seriøst lett. Men jeg vil påstå at de fleste kvinner ønsker å ha kvalitetssex, og det finnes sjeldent en easy “av og på” knapp hos oss kvinner.
For min del kan jeg si at nope, det er ikke “lett” å finne seg en kvalitets elsker, En som bryr seg eller viser omtanke, en som er villig til å bruke beskyttelse uten mas og samtaler om hvor viktig dette er, en som passer på å ikke såre deg og vise respekt, en som ikke forventer utelukkende å komme på besøk til deg for mat og samleie uten å invitere deg ut eller ordne datene til noe romantisk.
Nei, jeg snakker ikke om et etablert forhold, Jeg snakker om flørt og koselige treff. Det er ikke lett, så ikke fortell meg at det er enkelt. Om det var så enkelt skulle ikke jeg sitte her og syte. Da kunne jeg kose meg ute med hyggelig sosialt samvær.
Hva synes dere? Enig med meg? Spør gjerne jenter først og fremst
signatur

 

4 kommentarer

4 thoughts on “OM DET VIRKELIG ER LETT Å FÅ SEG NOE NÅR DU ER EI KVINNE?

  1. Jepp, kvalitetssex er tingen – eller, for min del, ikke sex i det hele tatt. Jeg har blitt for gammel for kvantitet 😉
    Ingen damer vil føle seg som “et høl”. Vi trenger omtanke og respekt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.