Kvinnegruppa krever at jeg fjerner post om nett-mobberen

Categories Blogg
tastaturheks
På fredagen hadde jeg en digg dag med frisør og hudpleie, og gjett om jeg gledet meg stort til å ha en rolig kveld med levende lys og ei god bok som jeg nettopp har begynte å lese. Ironisk nok heter boka “Hvordan snakke til idioter”. Så jeg tror jeg vil få bruk for tipsene derfra om slikt fortsetter.
Idet jeg satt og koset meg med bloggskriving og varm te, fikk jeg melding på Facebook. Altså klokken 22.00. Når de fleste oppegående folk ikke tør å skrive til dem de ikke kjenner så godt. Meldingen var høflig, men ganske hissig samtidig.
Admin av kvinnegruppa hvor jeg ble angrepet og baksnakket krevde at jeg skulle slette blogginnlegget mitt. Om jeg ikke skulle gjøre det skulle jeg blitt anmeldt både til det ene og det andre. De skulle informere Blogg.no og krevde telefon til min advokat.
Jeg brukte tre (omg) timer for å forklare til gruppeadmin at nett-trollet brukte henne for å få tak i meg. Det er utrolig hvor pågående nett-trollene kan være! Nett-trollet har både blitt blokkert og jeg forlot gruppa, men hun kan ikke gi seg og prøver å nå meg og vise sin makt både via kommentarene på bloggen min og plaging fra admin.
Det går ikke an å forklare til disse folka at jeg eier innhold i bloggen min og jeg kan publisere det jeg finner riktig. Det går også ikke inn at ALT vi skriver på nettet, om det er lukket gruppe eller ei henger der og kan plutselig dukke opp.
Om noen lurer på om jeg henger ut folk på bloggen min så er svaret NEI. Jeg anonymiserer alt og alle navn! Så om du går på blogginnlegget de krever å få slettet så er alt anonymisert og man vet ikke hvilken gruppe man snakker om samt hvilken person som baksnakket meg. Enda hun fortjener helt og holdent å bli hengt ut med navn. Men jeg mener nett-trollene bør få NULL oppmerksomhet både fra meg og dere, så er ikke snakk om at jeg vil publisere dem her med navn og gi dem boost og oppmerksomhet. 
Det skjønte visst nett-mobberen min siden hun skrev på lørdagen på bloggen min i kommentarfeltet hvor hun signerte med sitt fullt navn og hang ut gruppenavn. Jeg velger å slette hennes kommentarer da jeg ønsker absolutt ikke å henge ut gruppe og ikke ønsker at hun selv får oppmerksomhet. Men det er utrolig hvor like nett-mobbere er!
Hun påstod at jeg ble sur fordi hun kom med kritikk i kommentarfeltet. Hehe, sier jeg bare. Saken er bitching og baksnakking, ikke kritikk.
Med andre ord, om noen nett-troll leser meg nå- her er svaret.
Jeg gidder ikke bruke ett sekund av min dyrebare tid på dere! Fordi at jeg har liv å leve mens dere sitter og krangler i deres dramagrupper. Take it and leave. Bye!
Håper jeg slipper drama i fremtiden for jeg har meldt meg ut fra de fleste kvinnegrupper på Facebook og startet min egen uten bitching og oppgulp. Heia oss!
Klem til mine fine fra Heksa deres,
signatur
10 kommentarer

10 thoughts on “Kvinnegruppa krever at jeg fjerner post om nett-mobberen

  1. Så lenge folk er anonymisert i bloggen, kan de ikke nekte deg å legge ut skjermdump. Det skulle tatt seg ut om det var så enkelt å forby skjermdump..journalister og alt og alle benytter seg av det.

    Nettroll..eller kort og godt hurper? 😁

    1. Hahaha du altså🤣 det er folk som er syke etter oppmerksomhet, men søker den på negativ måte. Misunner dem god tid de disponerer for å sitte på nett og grave etter dritt

  2. Sukk….kvinnfolk altså!

    Jeg har vært medlem i ymse grupper selv, også sosiale grupper. Og jeg har meldt meg ut av alt, fordi jeg ikke orker baksnakking, ryktespredning, tisking og hvisking, drama og alt sånt som kvinnfolk styrer med. Det ble rett og slett way too much!
    Jeg er nok allergisk eller noe sånt 😉
    Uansett, sånt fortsetter jo bare når du tar det opp i bloggen også. De samme som har kommentert her og sier at du skal slette, de ELSKER det. Selv om de sier det motsatte. Ellers hadde de ikke giddet å bry seg. Men de jobber nå knallhardt for å holde poteten varm 😉
    Sikkert like godt at du startet din egen gruppe 🙂 ♥

  3. Haha.. Sorry, men kan ikke noe annet enn å le.. Noen folk altså.. tar seg selv så usannsynlig høytidelig.. Guri.. Og dessuten selvom gruppa er lukket, så er den å anse som offebtlig likevel, så du akn ikke bli nektet å ta skjermdump.. Fortsett det gode arbeidet, du har mange bak deg.

  4. Ja netttroll er aldri gøy og det blir ofte mye unødvendig styr der dem aldri gir seg og alltid må ha siste ordet.
    Men skulle dette være ett tema i fremtiden er det fint om du tar med dine egne mld også, For de Screenshotsa(skjermdumpene) du viser her på dette innlegget så ser man bare motparten og man kan ikke se helheten og da mener jeg at da kan du like så godt ikke vise noe. Enten alt eller ingenting eller så blir det fort forhastede beslutninger, tanker og meninger om alt og alle. 🙂

  5. Jeg om noen vet hvordan den dritt gruppa er!! Forferdelige kvinnfolk med dårlig selvinnsikt, dårlig selvbilde og har lite tru på seg selv! Ta vare på alle innlegg, skjermdump å send til politiet som driver med nettroll. Sånne personer burde vært grav lagt for lengst!! Ikke la deg pelle deg på nesen for slike folk som bare er misunnelig for du du er smart, direkte og ikke typisk norsk!!! Klem fra meg😍💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.