HALLOWEEN KOSTYMER PÅ BUDSJETT

Categories Hverdagen, Mammalivet
Jeg har snappet for UnikeForeldre på søndagen, og tok opp tema om budsjettvennlige Halloween kostymer. Det er slik at jeg har aldri tatt Halloween på alvor før og derfor ikke kjøpt noe drakter og pynt. Men etterhvert fant vi ut at dette er veldig gøy så vi ble med, men igjen kjøpte aldri drakter, men foretrakk å lage dem selv. I år er det første året vi faktisk har handlet inn Halloween drakter.
Men tro meg, mange Halloween kostymer kan lages av ting og tang som ikke trenger å koste mye, eller noe som dere allerede har i huset.
Her er mine tips.
Hårbøyle og ansiktsmaling
Har du hårbøyle med ørene eller pynt- kan du lage skikkelig kostyme. I fjor brukte jeg Minnie Mus hårbøyle og laget ansiktsmaling som Minnie Mus. Velg matchende klærne i rød og svart eller svart og hvitt så er kostyme klar!
Hatter med ører
Det er også herlig ting å ha i huset. De fleste barna har det. Bruk ansiktsmaling og klær i matchende farger så blir kostyme klar. For to år siden brukte jeg en hatt med katteører og matchende sminke. Dette funket knall!
Ting fra garderoben
Enkelte kostymer kan du lage av vanlige klær som du allerede har i garderoben din. Spesielt klær i gøyale farger og dongeri kan passe fint til diverse kostymer. Bare bruk fantasi så klarer du å skape et skikkelig kostyme.
Har dere noen tips til budsjettvennlige halloween drakter?
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.