Vi ble fersket av mora til daten min!

Categories Blogg
daten
Dagens gjesteinnlegg. Noen ganger oppstår det morsomme situasjoner når man dater, derfor er jeg glad for at dere deler!
Vi har datet noen uker, så dette var første gangen han inviterte meg hjem til seg selv. Jeg satt på rommet som var hans kontor, ikledd kun blondetrusa mens han styrte på kjøkkenet for å lage oss drinks. Så plutselig hørte jeg ytterdøra åpnet seg og om ett sekund stod det fin, ung dame i døra. Hun kikket sjokkert på meg og jeg kikket tilbake. Damen var ung, bare noen år eldre enn meg og daten min, samt veldig pen. Tusen tanker sveipet i hodet mitt. Kan hun være kjæresten eller ei elskerinne? Kanskje kona til og med?! Hvorfor hadde hun nøklene til huset hans? 
Damen gikk rett bort til meg, så på meg med langt blikk og utbrøt “Hei, hva heter du?” Jeg sa navnet mitt, og hun strakk handa si ut for å hilse på meg og presentere seg selv. Det rareste var at hun var ikke noe flau over dresskoden min i det hele tatt. Som om det var helt ok. Da daten min kom fra kjøkkenet måtte han le litt. Den unge damen var mora hans og hun så skikkelig ung ut siden hun fikk han da hun var bare seksten år selv. Om en halvtime satt vi alle sammen i stua, riktig påkledde, spiste middag og drakk vin, og lo av hele situasjonen. Det var tidenes møte med svigers må jeg si 🙂 Siden har vi aldri opplevd at mora til typen min kom på besøk uten en telefon i forveien
Foto: Unsplash

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Vi ble fersket av mora til daten min!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.