DETTE SKAL JEG GJØRE I CORONA-PÅSKEN

Categories Blogg, Hverdagen
Påske
Jeg tenker at min favoritt sesong er rett rundt hjørnet så det er på tide å lage en liste med det jeg skal gjøre, som kan også fungere med tanke på Corona krise i landet. Jeg blir glad om dere deler deres planer og da kan jeg kanskje bli inspirert?
Dette vil jeg gjøre nå i Påsken:
Lage Nydelig Påskefrokost
Jeg har ikke funnet enda hva vi skal lage og hvordan vi skal pynte, men en ting er sikker. Påskefrokost skal vi ha! Og den skal  være hjemme hos meg. Hva liker jeg på bordet da? Gjerne lammeskinke, egg, appelsin juice og appelsinmarmelade. Finnes den uten sukker by the way?
– Gå en lang og fin tur
Gjerne på et lite fjell hvor jeg kan samtidig ta noen bilder eller trene utendørs. Men en liten tur i skogen kan også friste. Uansett- kakao og sitteunderlag og kvikklunsj og et par appelsiner det skal bli
– Bruke gul genser
Saken er at jeg liker ikke gul farge (my bad). Men lysegul genser er fin, og jeg har blitt inspirert veldig mye av diverse fine klær i blå og gul. Har dere en gul genser?
– Bake cinnamonbuns
Dette gleder jeg meg til. Jeg tenker at det er viktig å pynte på bordet og ha noe fint og søtt for barna i påsketiden. Eller for voksne som har lyst på noe godt. Kanskje jeg finner også noen oppskrifter med sukkerfrie desserter?
– Ha en roadtrip
Åh, det må jeg få til. Det skulle blitt ei hytte på fjell med kjæresten eller en tur til Spania, men det ble det ikke så vi skal kose oss så godt vi kan her i byen. En liten roadtrip skader ingen. Ikke sant?
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE SKAL JEG GJØRE I CORONA-PÅSKEN

  1. Jeg skal se Harry Potter-maraton og lese en bok eller to! 🙂 Og så skal jeg lage frøbomber, hvis jeg finner ut av ingrediensene. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.