INGEN APP KAN ERSTATTE DEG…

Categories Blogg
App
Nå hiver jeg meg med på utfordring på Instagram, noe som heter DollyParton Challenge. Der skal alle poste bilde collage av seg selv som inkluderer bilder fra LinkedIn, Tinder, Facebook og Instagram. Det er utrolig morsomt å se hvor forskjellig vi ser ut på forskjellige sosiale media. Det er nesten magisk.
Jeg synes det er flott måte å illustrere på at vi i sosiale media og vi i virkeligheten er noe forskjellig for seg selv. Jeg blir alltid overrasket over folk som mener at jeg er meg selv på bloggen. Ja, jeg er en av Norges mest ærligste bloggere, og jeg er dønn ærlig person generelt. Men blogger-Lena og reell Lena er to forskjellige personer.
Ingen sosiale media kan erstatte menneskekontakt. Det har jeg smertelig erfart i siste måned. Så kjære deg, ingen kan erstatte deg. Vær der for dine nærmeste, støtt dem, snakk til dem og gi dem klem. Det er noe som ikke kan erstattes med noen som helst app.
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.