pysjamas

 

I dag har jeg laget en fin reels på Min Instagram og de ordene jeg brukte til den var så inspirerende at jeg ønsker å dele med dere, rett før natta. Jeg elsker inspirerende quotes og diverse utsagn. Her er den som jeg brukte for reelsen min:

 

Let them judge you.
Let them misunderstand you.
Let them gossip about you.
Their opinions aren’t your problem.
You stay kind, committed to love,
and free in your authenticity.
No matter what they do or say,
don’t you dare doubt your worth
or the beauty of your truth.
Just keep on shining like you do

 

Jeg fant dessverre ikke om denne sitaten er fra Bibelen eller om det er noen som fant på den først. Kanskje noen som vet kan kommentere?

Men den var veldig inspirerende for meg, og håper for dere også.

 

God natt og klem fra meg <3

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “ORD FOR NATTA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.