SYV BONUSER VED Å DATE EN YNGRE MANN

Categories Finne den rette
gamle stavanger
Det satt langt inne å skrive dette innlegget, men her er det. I mai i fjor skrev jeg om at vi burde skjerpe oss litt Og tillate kvinner å date yngre menn på lik linje som eldre menn dater yngre kvinner. Vi er i 2020 og det bør komme noe endringer med tanke på likestilling. Lite ante jeg da at jeg faktisk kommer til å få overveldende oppmerksomhet fra yngre menn i etterkant. Jeg har aldri datet menn som var yngre enn meg før. Men siden jeg har muligheter nå så må det jo finnes flere fordeler. Så her er min liste.
Føler seg yngre
Det er ingen hemmelighet om at de som jobber med barn og ungdommer føler seg yngre selv. Dra nytte av det samme når du dater han som er yngre! Altså han trenger ikke være så ung at han er ungdom da! Men yngre mann får deg til å føle deg yngre. Både i tankegang, klesstil og aktiviteter.
Mer aktiv
Mens mange 40-åringer liker å sløve på sofa etter en arbeidsdag, liker menn i 20- og 30-årene å trene, gå turer, være aktive med forskjellige hobby. Du kan hive deg med og øke aktivitetsnivået ditt. Slik at det blir aldri kjedelig. Dette gjelder sexliv så vel, bare så det er sagt!
Inngår kompromiss
En ting jeg opplever som er bra ved å date yngre menn er at det er mye enklere å finne kompromiss med dem. Voksne menn er ofte fastgrodde i egne rutiner og liker ikke endre noe som helst i livet sitt. Det er enklere med yngre menn som er ganske fleksible og har åpent sinn.
Mindre mas
Ingenting er verre enn sutrete eldre gubbe. Det er garantert fordel med yngre menn at de så og si aldri maser. De har en easy going stil og tar ting som de kommer. Som regel betyr det at du slipper press og stress. De har god tid og skynder seg ikke. Derfor kan det være en fordel om du ønsker noe easy going og romantisk.
Nei, du må ikke…
Mange av menn på 40+ sitter med en hel lista med krav til potensiell dame. Dette er veldig forståelig da vi gjennom livet opparbeider oss negative erfaringer og vil unngå diverse ting. Yngre menn har som regel ikke en slik liste. De sitter ikke med krav om at dama må, det er nok med enkle konkrete ting, ikke en hel haug. Noe som er ganske fint og befriende.
Mer sexy og kjekke
Uten kommentar. Menn i 40-årene begynner å forfalle (ikke uten egen innsats for 40 år er ingenting og man kunne se flott ut), mens yngre menn er fortsatt kjekke, trente og aktive. Og det er bare yummy.
Mer romantiske
Nå risikerer jeg å tråkke i salaten, men av de menn jeg har vært på date med siste halvåret var de yngre mest romantiske. Jeg vet ikke om det er regel eller tilfeldighet, men det er ganske koselig. Så vil anta at det ikke blir et problem å date en ung, kjekk og romantiske mann.
Såklart har dating med yngre menn sine ulemper, og ja de er mange. Men her er fordeler som jeg personlig opplever, så vær så god jenter. Får dere invitasjon på en date med en yngre mann så kanskje det er greit å takke ja til det.
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “SYV BONUSER VED Å DATE EN YNGRE MANN

  1. Du glemte kanskje de to viktigste.
    1. Kvinner er på topp seksuelt i 30/40 årene, menn i tidlig 20 årene.

    2. Kvinner lever lengre enn menn, og en kvinne som er sammen med en eldre mann kan oppleve å bli enke i tidlig alder. Hvis hun er eldre enn han, da slipper hun bære enke i åresvis.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.