SYV TING SOM FÅR HAN TIL Å LØPE VEKK

Categories Finne den rette
Porterett
Ofte hører jeg single venninner klage over menn som ikke duger noe eller ikke tørr å ta første steg. Jeg gjør det ofte også. Men så bestemte jeg å høre med gutter rundt om hva som får dem til å gi slipp på dame, eller la være å invitere henne på date. Jeg fikk høre mange overraskende ting som jeg kombinerte i syv grupper med ting som kan gjøre daten din skremt. Eller skyve vekk potensielle beilere.
Her er lista.
Bitching
Gutter innrømmer at bitchete damer er ganske skumle i seg selv. Dersom hun viser lite lojalitet mot andre kvinner og hele tiden velger å trykke andre folk ned, vil det potensielt skremme han vekk. For han vil ikke oppleve dette selv en dag.
Så jenter hør her- det å ha ben i nesa og være bitchete og trykke andre ned er to forskjellige ting.
Sladring
Jaja, jeg vet at gutter sladrer også. Allikevel sier dem at de prøver å unngå damer som sladrer for mye og forteller mange saftige detaljer om folk i nabolaget eller vennekretsen sin. Det er slik altså at ingen mann ønsker at hele venninnegjengen din får vite noen intime detaljer om han. Derfor fortell, men ikke mer enn nødvendig og gjerne uten å sladre om alt og alle.
Sjefete oppførsel
Det er helt greit med Lady Boss, men prøv å finn en balanse der. Gutter sier at ingen mann liker å føle seg som tøffel, så sjefer du for mye blir du til ei mamma eller strenge frøken istedenfor. Jeg tror ikke heller at vi jenter liker sjefete kjærester eller dater. Så ikke gjør det bare. Så enkelt er det.
Utnyttelse
Menn forteller at de hater å date damer som prøver å utnytte dem. En ting er å spørre daten om hjelp eller forvente oppmerksomhet. Dette skulle bare mangle. Annen ting er å bruke pengene hans som sine egne, kreve masse og åpenbart utnytte han. Forhold skal gå begge veier, begge skal gi og ta. Men det er utrolig at enkelte har ikke skjønt det enda. Jeg har snakket med gutter som vegrer seg for attraktive damer i frykt for å bli svindlet og utnyttet igjen. Det er ikke greit, og håper ingen av dere som leser denne artikkelen finner på noe sånt. Det er et stort «nei».
Drama
Jaja, jeg selv er en drama queen og er stolt av dette. Men et sted bør grensa gå. Om det er mye uro og hysterisk oppførsel rundt deg eller fra deg så sier gutter at de blir skremt på sikt. De fleste ønsker seg et lykkelig og stabilt forhold, noe som er ikke forenelig med drama.
Ustelt utseende
Altså kommentarene her handler ikke om at dame bør se ut som modell eller være sminket og dollet opp til enhver tid. Her snakkes det om Personlig hygiene og det å rett og slett ta være på helse og kropp. Jenter nevner dette også som en av faktorene som vil skyve dem vekk dersom man er ikke nøye på dette. Derfor, la oss skjerpe oss litt jenter og passe på at man ser fresh ut.
Negative holdninger
Dette var veldig overraskende, men menn liker ikke sure damer! Ja, jeg vet at det er idiotisk å gå rundt og smile hele tiden. Men det å ha negativt syn på livet gjør deg ikke attraktivt. En partner som er optimistisk og positiv fremmer håp om at livet med henne vil bli fint og lett. Derfor skyver negative tanker og holdninger mange menn vekk.
Er dere enige med lista her?
signatur
6 kommentarer

6 thoughts on “SYV TING SOM FÅR HAN TIL Å LØPE VEKK

  1. Er enig, og tenker det går begge veier. Og at man ikke liker sure folk er jeg helt enig i. Mye bedre med positive folk. Ikke “spille” positiv, men folk som har et positivt grunnsyn er viktig for meg i alle fall 🙂

  2. Jeg lærte tidlig at menn fort løper sin vei om man starter bekjentskapet med å fortelle om alle problemene sine. Dessuten slår det sjelden feil å gi dem et smilende førsteinntrykk 😉 Men negative mennesker av begge kjønn er ingen innertier, med mindre man er sånn selv og tiltrekkes av negativitet.

  3. Det der med utnyttelse er en balansegang. Man må finne den balansen som passer begge. Mannen vil ofte gjerne hjelpe, og blir gjerne litt snurt når dama vil klare det selv. Snakker av erfaring. Så begge ytterkantene kan være negative.
    Og ellers er det med å ha et positivt syn utrolig viktig.
    Alt dette går begge veier og er gjensidige ting 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.