Forhold med fotografen min, hvilken utdannelse jeg har, hvorfor jeg er så opptatt av bloggen min. Jeg svarer på ukens spørsmål!

Categories Blogg
Nå er det en uke til som gikk over. Jeg tenker at jeg må være flinkere på å svare på spørsmål hver uke. Så her er ny runde med svar på deres spørsmål.
Hvilket forhold har du til fotografen din?
Seriøst, folkens, jeg er PISSLEI av dette spørsmål. Min fotograf er min bestevenn. Hva vi gjør på fritiden blogger jeg mye om. Han ønsker ikke flashe på bloggen, på lik linje med min datter og resten av familie. Sånn er det bare.
Hvilken utdannelse har du?
Jeg elsker å studere, derfor har jeg flere utdannelser. Første masteren min er master i pedagogik med PPU- tillatelse for å undervise i norsk skole. Andre masteren min er i spesialpedagogikk. I tillegg har jeg bachelor i vernepleie, bachelor i rådgivning og siste utdannelsen er en mini- utdannelse i magasinjournalistikk. Sikkert ikke siste da 🙂
Hvorfor er du så opptatt av bloggen din dersom du ikke tjener noe på den?
Jeg elsker bloggen min, derfor er jeg så opptatt. Nå har jeg bestemt meg for å satse litt mer på den og blogge jevnlig. Det har jeg gjort de siste månedene og jeg står stødig på topplista. Mer vil komme. Jeg er sikker på det!
 
Liker du å kjøre?
Nei, jeg hater å kjøre. Derfor kan ikke man forvente at jeg kjører noen fra byen selv om jeg er avholds og kjører.
Det var ukens spørsmål. Mer kommer neste helg!
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto
4 kommentarer

4 thoughts on “Forhold med fotografen min, hvilken utdannelse jeg har, hvorfor jeg er så opptatt av bloggen min. Jeg svarer på ukens spørsmål!

  1. Jeg har også både familie og venner, OG Hr Frodith, som ikke ønsker å være på bloggen eller medier 🙂 Helt greit. Jeg har noen venner som LIKER å være fotografer, og andre som overhode ikke liker det. Jeg har kjøpt meg lite stativ og bruker selvutløser, for å kunne ta noen bilder alene også 🙂 Jeg har både 3-årig lærerutdanning, 2 år med spes. ped OG tengspråk-tolk-utdanning. Har likt godt å studere jeg også 🙂 Mulig jeg tar drama og rytmikk -faget i tillegg etterhvert også 🙂

  2. Det er stadig mer som tyder på at mitt valg av bloggkonsept har ført til at jeg også har gjort det lett for meg selv m.h.t ting andre bloggere opplever, som f.eks den typen mas du forteller om her. Jeg blogger jo som regel rundt et spesielt tema, hvor det jeg deler av følelser, tanker og opplevelser relateres til dette, og det ser jeg jo nå fører til at det ikke blir naturlig på samme måte som for andre å stille spm rundt mitt forhold til den og den, osv.
    Jeg støtter fullt ut filosofien om kun å inkludere de som måtte ønske i bloggingen. Selv har jeg kun inkludert min nærmeste familie i et par innlegg, i tillegg til kolleger/arbeidsgivere i et par jobbrelaterte innlegg. Kjæresten min er svoren motstander av å bli tatt bilde av, og vil dermed neppe bli å se, men en og annen i vennekretsen kan nok dukke opp etterhvert 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.