Om jeg har bestilt ferie, hvilket treningsprogram jeg bruker nå: Jeg svarer på ukens spørsmål!

Categories Blogg
ukens
Foto: RÅ Foto
I dag fikk jeg ikke så mange spørsmål ( aktiviteten på bloggen var noe varierende i løpet uken), men dog svarer jeg på det folk spurte meg på Insta.
Hvilket treningsprogram kjører du nå?
Jeg trener hjemme nå og har laget et eget program i samråd med fysioterapeuten min. Den er ca på 40 minutter, men det er ikke alltid jeg bruker så lang tid på trening hjemme. Men jeg føler at det er mye roligere og bedre å ta øvelser hjemme enn på et overfylt treningssenter.
Har du bestilt ferie?
Ja, det gjorde vi faktisk! Jeg avslører senere hvor vi skal. Nå er det en liten uke til jeg tar lang sommerferie på nesten en måned. Så jeg GLEDEEEER meg masse masse.
Det var det for i dag. Spør gjerne mer neste uke.
XOXO Tastaturheks
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.