Uken som gikk

Categories Blogg, Hverdagen
uken
Søndagskveld er til for ukens refleksjoner her i huset. Nå sitter jeg her og skriver om tilbakeblikk på dager som gikk. Denne uken var ganske sløv, da jeg ble syk på mandagen og var sløv resten uke. Som toppen på alt fikk jeg skikkelig omgangssyke på fredagen og dermed gikk alle helgens planer i vasken. På bloggen stod det bom stille og da skjønte jeg at det må være et tegn på at jeg trenger hvile. Derfor har vi hvilt med altfor god samvittighet hele helga.
Jeg er glad for at formen er mye bedre nå. Akkurat nå sitter jeg og ser på en russisk serie om de stakkars folkene som havnet i fengsel under Stalins regime, og gleder meg over at jeg er så privilegert å bo i et fritt land og slippe flere grusomheter.
Hvordan deres uke har gått?
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.