Uken som gikk

Categories Blogg
uken
Foto: RÅ Foto
Uken som var kan jeg beskrive som en uke med mye jobb og bop bop produktivitet. Jeg føler at jeg var mange mange timer på jobb, men fikk ikke gjøre så veldig mye. Dette er konsekvenser at skrantete rutiner når jeg legger meg seint og står opp seint. Det går bare ikke an. Man blir så lite produktiv og trøtt hele dagen!
Akkurat nå leser jeg en bok som heter The Magical Morning hvor forfatteren skriver om sine erfaringer og mener at første time om morgenen etter man våkner opp er avgjørende for dagen. Våkner du opp full av energi og i godt humør og er aktiv så vil mest sannsynlig hele dagen være produktiv.
Jeg våkner stadig med mangel på energi og aner ikke hvordan jeg kan bedre saken. Som regel får jeg energi om natta, gjerne etter 23.00 og da får jeg også masse ideer som jeg vil få ut på papiret. Det er ren tortur å ha jobb A4 når man er kreativ og burde hatt flytende døgnsrytme. Takk Gud for fleksitiden jeg har. Men nå vil jeg gjerne ta tak i dette og bruke tid på å skrive om morgenen. Dette gikk ganske greit halve uken og håper det vil fortsette slik.
Ellers ble det gjort mye på hjemmebane da pappaen til Irina og Bestisen min monterte nye møbler på rommet hennes. Jeg tenker å lage et slik innlegg og skrive hvor mye alt kostet ca, for vi har ganske budsjettvennlig leilighet som er fikset med alt fra Ikea. Så når Irina er ferdig med rommet sitt da vil jeg spørre pent om å få tatt noen bilder. Jeg er så stolt av henne. Hun drev og pakket og ryddet vekk skapet hele uka og fant masse ting hun kan selge. I dag solgte hun sin gamle seng og fikk penger for å kjøpe pynt til rommet. Mamma ble stolt altså!
Sånn, det var denne uken så langt, og nå er det bare syv dager igjen til FERIEN!
Hva med dere? Hvordan gikk deres uke?
XOXO Tastaturheks
4 kommentarer

4 thoughts on “Uken som gikk

  1. Lite som fungerer skikkelig med dårlig søvn.. Stas å fornye rommet sitt og så bra du og “pappaen” kan samarbeide.. Lekkert bilde av deg <3

  2. Så gøy med endringer i hjemmet, ser frem til et innlegg om det 🙂 Jeg er selv i ferd med oppussing her, når kjøkkenet er ferdig er det soverommet mitt som står på planen. Det er tjue hakk for lite, så det skal bli spennende å se hvordan det kan bli 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.