Slik planlegger jeg uken min

Categories Blogg
planlegging
Jeg fant ut for lenge siden at planlegging er gull. Det er viktig samtidig å balansere mellom kjekke lister og plikter og mas slik at du ikke blir overkjørt av oppgaver. Derfor har jeg to planleggere: En for arbeid med obligatoriske gjøremål for dagen, og en for hjemmebruk. Her skriver jeg ukens meny, aktiviteter og ting relatert til mine sosiale eksperimenter og blogging.
“Hjemmedagboka” mi er fargerik og morsom, og jeg kan tegne i den og doodle sidene. Dette gjør planlegging til en lek. Det er kjekt å ha oversikt og huske avtaler, samt se hvor mye man faktisk klarer på en dag! Elsker å planlegge!
Bruker dere å planlegge uken deres?

signatur

6 kommentarer

6 thoughts on “Slik planlegger jeg uken min

  1. Jeg tar mer en dag av gangen..Men noterer legetimer og ting jeg “må” i en 7.sans.. Lurt med litt oversikt ..og ryddig og fin plan du har <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.