Slik skiller du Tinder frosk fra Tinder prins

Categories Finne den rette
Nettroll
Jeg skriver mye om Tinder frosker, men nevner veldig sjeldent Tinder prinser. Som faktisk finnes!
Selv om det kan være vanskelig å skille en prins fra frosk i nettverden. Jeg kjenner igjen frosker utrolig fort, så her deler jeg mine erfaringer.
Slik kjenner du igjen en Tinder frosk vs Tinder prins
– Han blir utrolig fort fornærmet og berørt over dine krav (Det er derfor jeg har klare krav på profilen). Prinsen reagerer greit på at folk har krav til potensielle partnere, siden det er helt naturlig.
– Frosker trigges av ordene “feminist”, “likestilling”, “sterk kvinne” etc. Prinser synes det er kult.
– Sier du nei til frosken får du masse kvakk kvakk tilbake. Prinser vil ønske hyggelig lykke til videre.
– Frosker har behov for å trykke deg ned og de bruker diverse triks for dette: Dumme spøker, seksuelle tilnærminger osv. Prinser snakker helt normalt og hyggelig.
Det kan hende at prinsen blir til frosk, men da klarte han å lure deg ved første blikk, derfor er det lurt å snakke en stund før man konkluderer.
Møter dere oftere prinser eller frosker på Tinder?
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Slik skiller du Tinder frosk fra Tinder prins

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.