Om jeg har det bra nå, hvilke planer har jeg for oktober, hvordan går det med dating mm. Jeg svarer!

Categories Blogg
 
Nå gikk ei uke til og jeg svarer på ny spørsmålsrunde. Helga var meget travel og jeg rakk ikke så mye, men humøret var på topp så jeg skal ikke klage. Jeg er heldig som føler meg bra og fungerer. Her er deres spørsmål (takk for dem og deres interesse søtingene mine).
Har du det bra?
Jupp, akkurat nå har jeg det veldig bra. Jeg er angstfri siden mars. Og helt helt helt angstfri siden september. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve det igjen, men opplever det nå. Jeg har ingen forhåpninger om at det skal vare, da jeg allerede fikk små problemer med søvn og vet at vi snart går inn i juleperioden som ofte er sykt krevende for min del. Men akkurat nå velger jeg bare å nyte livet. Og godt er det.
Hvilke planer har du for resten av oktober?
Vi skal feire Halloween! Jeg har meldt oss på mange mange aktiviteter så jeg får se hvordan dette vil fungere. Vi har feiret Halloween hvert år, men det alltid ikke var så kjekt. Når man går med hjertet i halsen og får høy puls så er det ikke kjekt. Det var veldig dumt for Irina for hun sier hun husker fortsatt hvor ukoselig det var og hvor irritert og redd jeg var. Håper det blir bedre i år da! Bestiser vil bli med så det er jeg takknemlig for.
Hvordan gikk det med dating nå i høsten?
Det gikk faktisk ganske greit fordi at jeg klarte å komme meg ut på flere dater, tross at jeg hadde lang pause og var deppa. Nå er jeg igang igjen og tenker å date ofte og vel. Hehe, så får vi se hvordan det går.
Det var ukens, ha en fin mandag alle sammen!
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.