10 motetriks for å alltid se stilig ut

Categories Mote og Hudpleie
lady
Foto: RÅ Foto
Når jeg ser på virkelig stilige folk tenker jeg ofte på hva er deres “superpower”? Men etter jeg har studert blogger og intervju med folk som jeg mener er utrolig moteriktige fant jeg ut at alle de gjør disse enkle ting helt ubevisst. Dette betyr at vi kan lære av dem!
Her er ting og tang jeg fant ut og deler med mine supre lesere:
– Kjøp ting som vi matche hele garderoben din: For eksempel hvite stilige sko. Jeg har sko som jeg kan bruke med absolutt alt! Sportsklær, lette kjoler, kontor dress osv.
– Enkle elegante klær i casual stil er alltid en vinner: Bukser og skjørt er perfekt med stilige sko.
– Det er viktig å pusse og vaske sko slik at de ser alltid flott ut: Uansett om skoene dine koster en hundrelapp eller et hundre tusen.
– Det er lurt å finne sin stil: Jeg foretrekker blanding av casual og litt sportsstil. Fine accessorises​ hjelper meg å løfte opp stilen min.
– Kle deg selv slik at du blir i godt humør: Sterk karisma er bedre enn tusen klær.
Foto: RÅ Foto
– Ikke vær redd å kopiere andre sin stil: Hvorfor ikke, sier jeg bare. Hvis personen inspirerer deg så kan du hente noen ideer til din egen stil.
– Det er lurt å blande sammen diverse klær og skape nye antrekk (Det skal jeg lage en video for).
– Merkeklær er ikke must have: Man kan se stilig ut ved å blande diverse merker. Her er det viktig å velge naturlige økologiske materialer.
– Ikke overdriv ved å pynte på håret: Elegant og naturlig frisyre gjør deg stiligere enn vanskelig konstruksjon på håret.
– Sats på ditt favorittplagg: Det er fint å velge ett plagg eller et accessory for å kombinere med diverse klær.
Hva er deres stil?
XOXO Tastaturheks
4 kommentarer

4 thoughts on “10 motetriks for å alltid se stilig ut

  1. Lekker dress og superfine bilder av deg..liker stilen din 🙂 Fine tips også.. Jeg har nok funnet min stil som er ganske klassisk og sporty ..På blogg kan jeg “dra til” med litt mer fargerike/gøyale antrekk også.. Problemet mitt er nok at jeg har litt for mye forskjellig..har noe som passer til det meste ..men finner det ikke når jeg trenger det..hehe.. Kos deg med sommer <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.