5 TIPS TIL STAYCATION

Categories Blogg, Hverdagen

Reklame | inneholder linker

staycation

Nå er vinterferien over, og jeg nøt de siste dagene skikkelig. Med pyjamas og kos. Jeg elsker konseptet av “staycation”- ferien hjemme uten å gå eller reise noen steder. Nå har jeg jobbet nesten hele uke og tok fri bare på torsdagen. Da var jeg hos ei venninne og spiste lunsj og ellers koset jeg meg masse fordi at jeg var litt forkjølet og måtte hente meg inn.
Så om du planlegger “staycation” neste gang- her er mine beste tips til hva du kan gjøre for å nyte ferien for fullt.
Staycation
Gå i pysjamas hele dagen
Hva kan bli mer kos enn dette? Her anbefaler jeg å skaffe deg en flott pyjamas i fløyel eller myk bomull som er digg for kroppen. Jeg er for min del ikke så glad i silkepysj, men den er flott for varme sommerdager.
staycation
Drikke varm kakao
Jeg elsker kaffe latte med fint skum oppå. Men kakao er digg for staycation. Spesielt om vinteren og kjølige måneder av våren. Skaff deg en fin fin kopp så har du noe som pynter opp hverdagen bokstavelig talt.
Ta en deilig hårkur
Jeg kjøper fine hårmasker. Om du vil ikke bruke masse penger på profesjonell hårkur, kan du kjøpe hårmaske på Normal til rundt 50kr, men om du vil unne deg noe ekstra, finnes det masse flott hårkurer. Ha den i håret og nyt. Lukter deilig og håret blir silkemyk etterpå.
Unn deg ansiktsmaske
Hva kan gi mer følelse av avslapning og luksus enn en deilig ansiktsmaske? Unn deg maske med god lukt og pleiende egenskaper. Jeg elsker ansiktsmasker med hyaluronsyre og snail slim fra koreansk kosmetikk. Men det finnes mange typer masker du kan velge.
Les en god bok
Jeg leser bare kurs om Instagram og blogging foreløpig, men holder på med en fin bok nå også. Her er noen tips til flere bøker.
Hva liker dere å drive med i “Staycation”?
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.