Mitt nytt innkjøp til sommer

Categories Mote og Hudpleie
sommer
Denne helgen gikk jeg skikkelig bananas og handlet masse inn. Jeg gleder meg til sommeren og bruke disse plaggene til mine fotoshooter og kos ute med venner og datene mine.
Kjolen er fra Shein.com og jeg digger den!! Fint til date, hva?
Matchende øredobber fra Shein.com
Jeg har lenge ønsket meg en rød buksedress så det handlet jeg inn nå separat: Dressjakke kjøpte jeg fra VeroModa og bukser fra Zalando. Jeg er veldig spent om alt vil passe.
Hva synes dere om innkjøp?
Update: jeg fikk bukser og dressjakke idag og alt passet!  Glede er fullverdig her:)
XOXO Tastaturheks

 

Foto: RÅ Foto/ Nett
4 kommentarer

4 thoughts on “Mitt nytt innkjøp til sommer

  1. He, he, da du skrev det forrige innlegget der du spurte om hvilket av de tre blå antrekkene vi likte best, ville jeg svare den turkise blondekjolen du viser igjen her (kom bare aldri så langt), så da er vi tydeligvis enige 😀 Digger også den røde buksedressen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.