Slik går det akkurat nå…

Categories Blogg

slik

Det er tid for oppdatering og jeg skriver om hvordan det går akkurat nå. Jeg har vært angstfri siden sommeren. Men siste to uker ble jeg skikkelig innhentet av depresjon og middelalderkrise. Det at jeg mistet min bestefar i forrige helg hjalp ikke på saken, så denne uken var tøff.
Jeg har heller ikke vært sosial i det siste. Har ikke vært ute, har ikke møtt nye folk. Så jeg merker at dette påvirket meg negativt. Jeg orker ikke noe og er skikkelig slapp. På Instagrammen min fikk jeg mange gode tips mot høstdepresjon. Så det blir det artikkel av!
Håper dere hadde en topp uke. Klem fra meg.
signatur
6 kommentarer

6 thoughts on “Slik går det akkurat nå…

  1. Håper du får bedre dager <3 Jeg tror mange har det litt "rævva" om dagen. Føler mange skriver om at de sliter litt. Vi får stå på, så kommer vi oss ovenpå igjen 🙂

  2. Kondolerer <3

    Jeg har også slitt med depresjoner på høsten og vinteren i det siste. Finnes ikke gøy, men jeg har overlevd hver eneste vinter hittil, så regner med at jeg overlever et par til.. God styrkeklem..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.