MIN ERFARING MED SINGELKURV

Categories Finne den rette
Singelkurv
Ok, jeg skulle ønske jeg traff folk i real life, så jeg trosset angsten min og prøvde singelkurv på Coop butikk.
Hva er singelkurv konsept? 
Det går ut på at Coop innførte spesielle handlekurv som skiller seg i farge og har hjerte på seg, samt tydelig markert med “singelkurv”. Du plukker en slik kurv og så går og handler. Så kanskje står det en kjekkas der ved grønnsaksdisken med lignende kurv i handa. Det var drømmen min å gå ut til butikken på kvelden for å kjøpe melk og møte kjærligheten der.
Derfor tok jeg kurven og stormet inn i butikken sikker på at mannen min står og venter der. Vel, der stod han. Høy og kjekk. Og smilte mot meg. Øynene våre møttes og hjertet dunket med 150 slag per minutt.
Neida… I realiteten vandret det flere middelaldrende og skallete menn med en slik kurv inne på butikken. Så jeg raset forbi i full fart før de la merke til at jeg hadde lignende kurv. Situasjonen var pinlig og jeg har aldri i hele mitt liv betalt så fort for meg i kassa.
What to do når du vandrer med singelkurv på butikken og møter en som har lignende kurv, men er langt ifra drømmeprinsen? Takke pent nei og knekke selvtilliten til den stakkars mannen? For det krever baller å ta en slik kurv og spasere der.
Det ble flere runder med singelkurv på meg med slike resultater.
Har dere prøvd?
signatur
10 kommentarer

10 thoughts on “MIN ERFARING MED SINGELKURV

  1. De kurvene kom først etter jeg var ferdig med mitt slngle liv, så jeg fikk aldri prøvd. God idé da, om noen tør 🙂

  2. Haha 😂😂 Nei og hadde aldri turt. Takk gud for at jeg ikke er singel 😂 Men masse lykke til 👏

  3. Nå har jo jeg mann… Har ikke hørt om denne kurven før hos deg nå..bare hørt om den der “skarvlekoppen”om man har lyst å prate når man tar en kaffe..
    Tror jeg hadde tatt ei rask runde i butikken og sjekka “utvalget”litt før jeg henta en slik kurv..hehe.. Men litt gøyalt da <3

  4. Litt rart å kalle den singelkurv. Vi som er poly er jo alltid “singel” og har plass til flere i vårt liv hvorfor ikke kalle den poly kurven? 🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.