Sexy date med fotlenke!

Categories Blogg
sexy
Foto: Unsplash
Dagens gjesteinnlegg kommer fra fin ung dame som ofte har meget morsomme og tragikomiske dater. Hun deler gjerne med leserne mine og vil opplyse at om det er noen der ute som føler at hen har kun tragiske dater, så er det viktig å huske at du er ikke alene om dette!
“Jeg hadde bestemt meg for å gi kjærligheten en sjanse, og lastet ned tinder dum som jeg var. Er nokså frempå av meg, men når det kommer til gutter er jeg veldig forsiktig.
Hadde skrevet med en flott mann, som så ut til å ha en aktiv livvstil utfra tinder-profilen. Han var flott å se på, og det var kjekt å skrive med han. Vi fant tonen fort, om det kan kalles for det når du skriver. Det ble derfor naturlig at vi avtalte og møtes. Nervene var på høyspenn, og jeg sov ingenting natta før. Sommerfuglene i magen hadde ADHD, og dette krevde mange dype yoga-pust. Noen timer før vi skulle treffes, sendte han melding og avlyste hele greia. Etter å ha holdt pusten i over et døgn, pustet jeg lettet ut. Avtalte et nytt møte, med samme resultat. Dette skjedde to ganger til, og jeg avskrev han mer eller mindre. Plutselig en dag, spurte han om jeg ville møtes litt spontant. Jeg svarte ja, med en forventing om at han skulle avlyse. Noe han faktisk ikke gjorde! Vi avtalte at vi skulle gå tur, og han lurte på om ikke jeg kunne hente han. Jeg er nok litt gammeldags der, men liker at det er mannen som henter meg når jeg skal på date. Han fortalte at han ikke kjører for tiden, og spurte om jeg kunne kjøre for å hente han.
Han satt seg i bilen, og så enda flottere ut i virkeligheten. Han gikk med en stram t-skjorte som viste de flotte armene, og på den ene armen hadde han en tatovering som matcher min. Nhåå… Da jeg så dette, tenkte jeg at det måtte være skjebnen! Praten i bilen gikk lett, og vi snakket og lo. Nysgjerrigheten min vokste, og jeg måtte spørre om han manglet lappen eller bil. Han svarte da at han hadde mistet sertifikatet. Dette var tidlig i daten, så jeg spurte ikke mer om det. Vi gikk en lang tur ved sjøen, og daten ble bedre og bedre. Denne karen var jo knall kjekk! Vi bestemte oss derfor for å fortsette daten, og vi kjørte avgårde for å kjøpe is. Eller rettere sagt var det meg som kjørte. Og muligens kjørte jeg nok litt for fort, noe som han påpekte. På dette tidspunktet var jeg såpass husvarm at jeg slo av en spøk om det var slik han hadde mistet lappen. Han svarte da nei. Før han fortalte at han hadde hatt et rusproblem, og hadde blitt tatt i smugling. Dette var også grunnen til at han hadde avlyst treffene våre så mange ganger. Han var fremdeles under aktiv soning, med fotlenke. Det hører til historien at vi etter dette kjøpte is, kjørte en lengre tur og spiste middag. Men det ble med denne ene daten for jeg vil helst være den i forholdet med mest tilbehør og smykker”

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.