Jeg har så dårlig samvittighet!

Categories Blogg
Nå kom jeg endelig hjem og sitter og spiser middag naken siden det er så sykt varmt og jeg ikke gidder å kle på meg. Det er nærmest 28 grader både i leiligheten og ute. Ferien gikk så altfor fort, og nå har jeg nesten en måned igjen. Da jeg var på ferien fikk jeg masse kommentarer på bloggen og støttende ord. Jeg setter så pris på dere! Det er så kjekt å vite at folk leser bloggen min og bryr seg om meg.
Men en ting jeg strever med. Det at jeg ikke rakk å like og kommentere tilbake noe særlig, både her og på Insta denne uken. Jeg sitter med så dårlig samvittighet altså! Det er ikke bare bare å få kommentarer fra andre bloggere, samt erkjennelse, slik jeg fikk denne uken. Derfor tenker jeg at jeg burde gjøre det samme tilbake. Jeg er en person som pleier å være snill tilbake når jeg opplever å få noe fint fra andre mennesker.
Håper dere tilgir meg og ikke tenker at jeg er en selvopptatt bitch som ikke gidder å vise respekt og oppmerksomhet tilbake. Jeg tenker på dere hver eneste dag! Så jeg lover at neste uken vil jeg skjerpe meg.
Stor klem og takk til dere som leser og støtter meg!
XOXO Tastaturheks

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har så dårlig samvittighet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.