Slik er min perfekte lørdagskveld

Categories Blogg, Hverdagen

 

 

Kvelden ble rolig siden jeg rett og slett har overspist ute. Som regel er mine lørdagskvelder rolige. Så om jeg skulle velge den “perfekte” kvelden, skulle den nok se slik ut.

Levende lys

Jeg elsker atmosfæren som lys skaper. Jeg skulle gjerne også hatt en peis for å kjenne varmen i stua. Men lys og lyslenker er bare kos om høstenskvelder da.

Varm te

Deilig varm te er must have. Jeg elsker krydder-te med bergamot. Den har jeg nylig kjøpt på Ikea til kun 19kr per pakke. Smaker like rikt og deilig som dyr te fra te-butikker.

Noe deilig knas

Elsker å knase på noe når jeg skriver, leser eller ser på film. Det er altså bare deilig. Jeg foretrekker litt sunnere snaks, slik som tørket banan, mørk sjokolade, nøtter osv.

Deilige sokker

Jeg elsker myke og gode pysjamaser, men kan godt klare meg med sportsklær, sålenge jeg har varme, koselige og gode sokker. Høye sokker som holder føttene varme er så digg.

God film eller ei bok

Det å kose meg med ei bok eller en film er så godt en mørk høstkveld. Jeg startet på en ny bok som jeg ventet på i en måned, så jeg gleder meg til gode fine kvelder.

Hva er deres perfekte lørdasgkveld?
signatur

 

Bilder: Pinterest
4 kommentarer

4 thoughts on “Slik er min perfekte lørdagskveld

  1. Det høres kos ut det som du liker.
    Jeg er ofte så sliten når lørdagskvelden kommer, at hvis jeg f.eks. er alene, går jeg gjerne og legger meg tidlig. Men hvis jeg har ungene her, så koser vi oss med god mat. Og ellers ikke så mange “tradisjoner”. Nå for tiden er det Skal vi Danse på TV om lørdagen, og det er noe jeg liker veldig godt, så det kommer alltid på når det er sesong.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.