DERFOR LIKER JEG PÅSKEN BEDRE ENN JULA!

Categories Blogg, Hverdagen
påske
Det har jeg sagt minst tusen ganger, og sier igjen: Jeg synes påske er beste årstid!
Jeg liker påske mer enn julen. Altså mye mer!
Her er flere grunn til dette:
– Været er fint, og det er lettere å være glad.
– Det trenges ikke å kjøpe dyre gaver og opprettholde “fasaden”. Man kan se digg ut selv i joggedress i Påsken.
– Man er mye ute i frisk luft og fysisk aktivitet bidrar til utskillelse av endorfiner som gjør oss lykkelige.
– Kvikk lunsj, kakao og appelsiner er godt for humøret.
Liker du Påsken?
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “DERFOR LIKER JEG PÅSKEN BEDRE ENN JULA!

  1. Altså, været i påsken kan være helt forferdelig noen ganger. Husker ei for noen få år siden. Eneste gangen vi grilla den påska, var i den åpne peisen på kjøkkenet – fordi været var så dårlig. Personlig vil jeg ha snø til etter påske. For meg hører det med.

    Han sa her om dagen han jeg bor sammen med, fordelen med påske kontra jul, er at det er greit å gå i longs. Kleskoden i jula hos oss er ikke longs, for å si det sånn. Finkjole og ullundertøy, begge har sin sjarm.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.