EN DAG I OSLO? DETTE GJØR DU

Categories Reiser og opplevelser
oslo
Dette året blir slik at vi skal besøke Oslo ganske ofte. Som regel varer mine reiser kun en dag. Sist vi var i Oslo var det august og herlige 29 grader. Derfor kom jeg på en tanke om å skrive et blogginnlegg om dette.
Hva kan man gjøre på en dag i Oslo?
Her er mine erfaringer og anbefalinger.
Deilig sunn frokost
Vi spiste frokost på en koselig kafe rett i Oslo S som heter Leon Naturally fast food, den har fint interiør og god sunn mat. Videre tok vi litt kaffe og dro til byen for å fikse alle papirer som var et mål for denne reise.
Smoothie bowl til lunsj
En tur i sentrum er must have. Det å gå rundt og kikke på gamle bygninger og folk som suser forbi. Lunsj ble en sunn og veldig mettende smoothie bowl på The Juicery. Jeg fikk smake rødbete kaffe for første gang i mitt liv. Kan ikke si at den smakte godt (jaja jeg har en ærlig blogg), men smoothien var digg. Kafèen anbefales derfor!
the juicery
the juicery
Middag på Bristol
Til middagen dro vi på Bristol og spiste godt. Fin atmosfære og god mat. Jeg angret en sjelden gang i livet om at jeg ikke spiser dessert, siden Bristol har massevis av digge ting å tygge på. Live musikk og staselige omgivelser. Uforglemmelig opplevelse!
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Fotoshoot i Slottsparken
Det var utrolig gøy å ha god tid og bare vandre rundt, shoote og kose seg. Vi parkerte i Slottparken i et utrolig deilig vær og tok flere bilder- Dette er en park med masse fint å se og nydelig turområdet. Gå dit om du er en dag i Oslo og vil se litt ting og tang.
Slottsparken
Oslo
Pils på Fjøla
Etter middagen traff vi vår Instagram venninne og blogger Anja og slo oss ned på Fjøla utenfor Østbanehallen for å ta litt pils. Det har jeg aldri gjort før og det var super opplevelse da!
Det blir flere dager i Oslo på oss iløpet av året. Kom gjerne med forslag hva vi kan gjøre der da!
6 kommentarer

6 thoughts on “EN DAG I OSLO? DETTE GJØR DU

  1. Jeg reiser til Oslo på søndag, og skal være der 4 dager. Blir kos. Tar dagene som de kommer, og skal treffe både bloggere, ungdomsvenner og “familie”. Og så skal jeg nyte å kun ha meg selv å tenke på og ta hensyn til 😊 Blir nok en tur i Slottsparken, siden der har jeg ikke vært på lenge. Og så skal jeg se rosene, monumentet etter 22. juli terroren. Så får vi se hva annet jeg orker å gjøre. Skal kose meg uansett 😃
    Takk for fine tips ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.