Om jeg har funnet meg en date til Oktoberfesten, hvordan jeg har det nå, om jeg dømmer folk…jeg svarer!

Categories Blogg
oktoberfesten
Top: shein. com shorts: HM sko: Michael Kors Belte: Gucci Veske: nelly.com foto: RÅ Foto
Uken som gikk var aldeles grusom, så jeg ble noe sein med spørsmålsrunde. Svarer nå på mandagen. De som fulgte min snap og instagram vet at det skjedde dødsfall i familien vår igår, så jeg hadde ingen krefter igjen for å taste på bloggen.
Svarer på spørsmål jeg fikk fra dere i helga. Jeg vil takke alle som støttet meg og som velger å følge meg!
Hvor dømmende er du som person?
Jeg er ikke noe særlig dømmende person, men det hender. Saken er at jeg har too much traumer, dog spesielt fra menn. Så jeg må innrømme at det hender at jeg dømmer menn noe hardere enn kvinner. Det er ikke godt for hverken meg eller dem, men det er sannheten.
Hvordan går det med deg med tanke på det som skjedde i helga?
Det går bra. Jeg har ikke sovet hele natt og fikk lov å avspasere noen timer på morgenen. Fikk klem fra min leder og kollegaer. Det var veldig bra. Så det går bra. Tror jeg. Jeg har aldri mistet noen før så det kjennes rart og uvirkelig enda.
Har du funnet date til Oktoberfesten?
Nei, det har jeg ikke. Selv om det var flere kjenne gutter som har tilbudt seg. Akkurat nå tenker jeg at hele festen vil bli avblåst og jeg vil satse på Halloween heller. Eller en kjekk Julenisse?
Det var det for denne uke. Ha en fin uke folkens, klem hverandre oftere mens dere har hverandre. Ha en fin uke!
Klem fra Heksa deres,
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.