Mine fem favoritter fra Normal

Categories Mote og Hudpleie
Det blir ikke feil å si at jeg elsker å vandre på Normal butikker. Der kan man finne alt mulig, og ikke minst god kosmetikk av grei kvalitet. Jeg elsker serum som selges der og vil dele med dere mine favoritter som jeg bruker gjennom uke. De koster fra 38nok til 98 nok, så det betyr at de er tilgjengelige for alle.
Coffein serum 
Jeg bruker den rundt øynene om morgenen. Det som er bra med coffein er at den strammer huden godt og øker blodsirkulasjon. Bye bye poser og blå ringer under øynene på morgenen! Bruker den før jeg påfører fuktighetskrem.
Vitamin C serum
Dette serumet er perfekt om man har pigmentflekker på huden. Jeg er heldig og har kun noen fregner. Men jeg bruker vitamin C daglig for å forebygge og gjøre huden elastisk og blodårene mindre synlige.
bha-peeling
BHA-peeling
BHA inneholder salycylsyre og er effektiv mot akne. Jeg bruker den på berørte områder før jeg legger meg. Det er viktig å huske at man ikke kan gå ut i sola uten uv-filter dersom man bruker BHA-peeling
aha-peeling
AHA-peeling
Den er perfekt for voksen hud og inneholder fruktsyre og vitamin A som gjør huden yngre og minsker porer. Jeg bruker den også om natta.
Det er ikke lov å kombinere peelinger!
collagen-booster
Collagen-booster
Huden trenger Collagen med alderen, både innenfra og utenpå. Collagen boosteren er perfekt og gir nødvendig fuktighet. Den bruker jeg både morgen og kveld, i panna, på halsen og under øynene.
Så jeg anbefaler dere å skaffe disse produktene for de er super effektive. Ingen reklame eller spons, bare vennlige tips.
Klem fra Heksa deres,
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “Mine fem favoritter fra Normal

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.