Mitt siste høst-innkjøp

Categories Mote og Hudpleie

mitt

Jeg har satt sammen Høst-garderobe, men hadde kjempelyst på knallfarger. Derfor fikk jeg meg et par nye plagg og sko denne måned. Jeg planla shoppestopp når det gjelder klær i resten av oktober og hele november, så jeg er spent å se hvordan det vil gå. Jeg vil også rydde i klær nå og selge unna det jeg absolutt ikke bruker. Det gir deilig følelse egentlig å bli kvitt noe man ikke bruker.

mitt
Gull genser fra HM 199nok Selekjole fra HM 249nok

Men her er mine nyeste innkjøp. Da jeg elsker å bytte klær ofte (ikke miljøvennlig og er ganske fyfy, men jeg hater gå i samme klær hele tiden) så bruker jeg å kjøpe ikke så dyre plagg. Av og til bytter jeg med kollega eller venninner og det synes jeg er fint. Får litt bedre samvittighet da.

 

 

mitt
Gull lue fra HM 69 nok Støvletter fra HM 149nok på salg
mitt
Skoletter fra Sprakjøp 100nok på salg

Så dette kjøpte jeg nå i september.

Kjole fra HM (slik bestilte jeg i rødt også da jeg likte dem utrolig godt)

Gull genser fra HM og matchende lue.

To par lave skoletter- begge to er veldig fine og til nice price.

Fra HM og Sparkjøp

Det var det, og jeg elsker plaggene mine og bruker dem veldig ofte.

Er det noe dere har kjøpt nå i høst? Kommenter gjerne under

Deres moteriktige Heks,
signatur
4 kommentarer

4 thoughts on “Mitt siste høst-innkjøp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.