PÅ TIDE Å FÅ EGNE MEMES FRA «FØRSTE DATE»?

Categories Finne den rette
Memes
For et par uker siden sendte min venninne noe morsomt til meg. Hun Google «trosbekjennelsen» og fikk opp min date med han kristne fyren fra TVNorge! Det er helt utrolig. Etter et raskt Google søk fant jeg ut at videoen vår ligger ikke bare på YouTube, men også på Google og er lett søkbar.
Det virker som om min uttalelse om «prøvekjøring» falt i smak for mange, da jeg fikk en del folk på innboksen og rett og slett på gata som spurte om det var meg som «prøvekjørte bilen» før jeg kjøper den. Jeg synes det er utrolig morsomt, og da er det på tide kanskje med egne memes?
Jeg har laget noen, og min datter laget et par, og vi lo godt sammen. Tenk at noe så skummelt og triggende kunne blitt så morsomt og gøy i etterkant.
Det er utrolig kult at mange likte min åpenhet. «Har du prøvekjørt i dag»?
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.