Mandags overraskelse

Categories Hverdagen
I dag våknet jeg med hodepine, lett feber og vondt i halsen. Uansett bestemte jeg meg for hive i meg paracet og dra på jobb. Litt etter litt gikk det bedre og bedre, og jeg klarte en lang arbeidsdag og fikk gjort mye. Formen kom seg kraftig og jeg var frisk og rask langt utover middagen.
– Jøss, så kult er det når man ikke graver seg ned, men motiverer seg for å være aktiv, tenkte jeg…
… Helt til jeg oppdaget at paraceten min var kombinert med koffein pille
.
Koss har deres dag vært?
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto
2 kommentarer

2 thoughts on “Mandags overraskelse

  1. Så lenge en føler seg fresh så er man fresh, mener nå jeg. Koffein eller ei, så lenge resultatet var toppers, er det ‘so what’ hva midlet angår 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.