Ekte lykke liker stillhet

Categories Hverdagen
lykke
Hei folkens. jeg vil ikke lyve om jeg sier at denne mandagen er ingen digg dag. Ja, jeg skal kjøpe meg ferdig middag i dag for å gjøre dagen bedre. Det skjer noe kjempe ekkelt akkurat nå (Jeg får ikke lov å fortelle dette her på bloggen da dette gjelder jobben) og jeg er veldig berørt. Jeg vet ikke hvor det skal bære, men er åpen for alt. Så morgeninnlegget mitt er noe kort og noe lite optimistisk.
Får jeg lov å si at jeg tror ikke på folk som hele tiden skriker om lykken sin i sosiale media hver bidige dag?
Jeg har sett få, men allikevel noen lykkelige mennesker og utrolig nok valgte ingen av dem skrive hvor lykkelig dem er på sosiale media hver dag.
Hva er vits å skrive det om man føler det? For å irritere andre? Tro meg, de blir irriterte og da kan folk angripe deg og ødelegge den fine stemningen din. Eller for å skape misunnelse? Men saken er at virkelig lykkelige folk trenger ikke dette. Det er en grunn for at jeg ikke blogger så mye om det som går kjempefint her i huset. Jeg gjør det av og til, men synes ikke det er noe behov å skrike om sånt daglig.
Så da vet dere også at ekte lykke liker stillhet.
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ekte lykke liker stillhet

  1. Jeg liker å ha bloggen min som det stedet jeg koser meg. Så der trekker jeg også fram de tingene jeg koser meg med. Det skjer en del dritt av og til utafor bloggen, men jeg velger å ikke fokusere mye på det på bloggen min. For min egen del. Når f eks mamma ble veldig dårlig, synes jeg det var deilig å ha en “fri-plass” hvor jeg kunne fokusere på ting som faktisk VAR bra midt i det hele. 🙂 Jeg føler også at jeg liker å vise litt variasjon på bloggen. Man opplever jo som regel både litt dritt og litt bra ting, og jeg liker å vise at jeg ikke er endimensjonal. Håper dagen din ble bedre etterhvert <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.