LIVETS MIRAKEL MED BABY GARANTI

Categories Blogg, Mammalivet

Reklame | O.L.G.A Fertilitetsklinikk

olgas klinikk

Siden jeg skrev mye på bloggen om at jeg ønsker å bli mamma for andre gang, har jeg fått massiv respons fra mine lesere. både på bloggen og på messenger. Nylig har jeg fått tips om en klinikk i St.Petersburg. Mannen som sendte meg melding beskrev hjelpen de har fått på klinikken som rene mirakel. De har nesten gitt opp håpet, men har fått etterlengtet baby etter behandling hos Olgas Klinikk.
Jeg søkte opp klinikken på Instagram og ble overrasket når de la meg til og vi fikk snakke litt. Jeg må åpne meg for dere og si nå at jeg føler meg mye tryggere med tanke på at det finnes hjalp å få. Dersom jeg ikke får det til eller at tiden løper fra meg på grunn av at jeg ikke finner meg en mann, så har jeg mulighet å få barn allikevel. Jeg tenker at det er fint å dele med andre kvinner i lignende situasjon. Ønske om å bli mamma er så stor og det er fantastisk at moderne medisin kan hjelpe til naturen der hvor den er ikke i stand å ordne selv.
Jeg har ingen fordommer mot prøverør eller egg donasjon så jeg mener helt seriøst at jeg kan godt gå for dette om jeg finner meg en mann senere og tiden renner fra meg.
Her er litt om Dr. Zaytseff klinikk: 
Doktor Olga holder seminar i Oslo for alle som er interesserte å høre om ivf behandling og egg donasjon. Beste leger fra klinikken deltar i seminarer hver tredje måned. Tilbudet fungerer fra 2017, men Olga forteller selv at hun har vært konsulent for norske pasienter siden 2005. dr. Zaytseff har over 100 pasienter fra Norge hvert år. 
Det som jeg synes er spennende med klinikken til Olga er at de gir deg “baby garanti”, noe som betyr at dersom du ikke får frisk levende baby som resultat av behandling så får du 80 % av pengene tilbake. Olga poengterer at flere danske klinikker har prøvd samme markedsføring, men det har de ikke klart å lykkes med. På klinikken til Olga brukes det spesielle behandlinger som er tilgjengelige kun i St. Petersburg og USA. Men klinikken kan tilby dem for bedre priser enn i USA. 
Her er noen artikler og tilbakemeldinger fra pasienter som har vært på klinikken og ble lykkelige foreldre:
Jeg håper og tror at jeg vil klare å bli mamma uten hjelp, men jeg vil gjerne bruke tilbudet om det blir behov. Fordi at jeg tror at det finnes ikke større mirakel i livet enn barn
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “LIVETS MIRAKEL MED BABY GARANTI

  1. Jeg vet om flere som har dratt til denne klinikken og lyktes <3 En god del av dem er godt voksne damer med store barn fra før som endelig har møtt drømmemannen. Denne mannen er gjerne barnløs og ønsker seg barn, men dessverre er det vanskelig for mange å få det til med hjemmeprøving i moden alder. Kan absolutt anbefale å ta turen innom et av seminarene deres som er gratis, helt uforpliktende og veldig informativt. Der kan man også møte andre likesinnede og dessuten få en kort personlig konsultasjon 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.