To tegn som betyr at han virkelig liker deg

Categories Finne den rette
Siden jeg driver og jobber med min fine psykolog, så spør jeg henne ofte om forskjellige ting og problemstillinger som jeg sitter med igjen i forholdet. Derfor tenker jeg å publisere noe svar på bloggen for å dele med mine lesere. Jeg tar opp tema som går igjen i venninnegjengen og kvinnelige grupper på nettet.
I dag skriver jeg om hvordan finne ut om daten din liker deg virkelig, eller deres relasjon er bare lek for han.
Ofte vi kvinner “finner på” forhold der det er egentlig ingen forhold, men kun vennskaps sex eller koselig tidsforbruk. Når vi ser på relasjon i lys av forhold da skaper vi oss selv masse problemer i form av tankekjør, bekymringer og frustrasjoner. Nå sier jeg ikke at dette aldri skjer med menn, men allikevel. Egentlig finnes det to sikre tegn på at han liker deg virkelig å deres relasjon har forhold potensiale.
Hans initiativ og gjerninger mot deg
Uansett hva en mann sier skal du se på hva han egentlig gjør. Det er helt vanlig menneskelig psykologi: Er vi virkelig motiverte for noe, så gjennomfører vi som regel uansett hva!
Så legg gjerne merke til hvor ofte han spør om å finne på noe sammen. Gjør han dette av egen initiativ eller fordi at du maser? Finner han tid til deg, om så å sende en sms iløpet av dagen, eller han husker deg kun en fredags eller lørdagskveld når andre planer gikk i vasken? Svar ærlig på disse spørsmålene så vet du ca hvor du har han.
Hvor flink han er til å høre deg
Dette er faktisk utrolig viktig! Dersom du kommuniserer at du vil se han oftere, svarer han at det er greit og gjør han det i etterkant? Husk at om noen liker deg virkelig så betyr dine følelser og behov ganske mye! Man kan høre på deg, men ikke høre DEG, og ignorere dine behov og ønsker. Det er ikke noe å bygge sterk forhold på.
Så kjære damer som leser bloggen min akkurat nå husk en enkel ting: Daten deres kan si hva han vil, men det han faktisk gjør og hvor bra han hører hva dere sier er avgjørende.
Håper det var en nyttig info 🙂
XOXO Tastaturheks
2 kommentarer

2 thoughts on “To tegn som betyr at han virkelig liker deg

  1. Nå har jeg jo vært gift med samme mann siden 1981..så bare han jeg dater..hehe.. Veldig glad han trives sammen med meg og liker at det er vi to som finner på små hyggelige ting sammen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.