Jeg elsker Kvinneguiden!

Categories Blogg
Det ble visst opprettet en tråd om meg på Kvinneguiden. Rett etter den flotte bloggeren og fine damen Mette delte profilen min på bloggen sin. Mette er en topp blogger med flere tusener visninger hver bidige dag. Mette er omdiskutert øst og vest, også da på Kvinneguiden. Det skulle jeg aldri oppdage om jeg ikke leste oppgulp fra en annen blogger igår. Dette går jeg ikke i detaljer på da jeg vil ikke være en som skriver dritt om andre bloggere, samt at jeg synes vedkommende ikke fortjener flere klikk. Men sannheten er her, og jeg gikk på Kvinneguiden for å sjekke.
Siden bloggen min er ærlig sier jeg med en gang: Ja, jeg har profil på Kvinneguiden og jeg har vært der før, dog i spalte om medisinske spørsmål. Jeg gikk og leste igår og oppdaget masse interessant om flere bloggere, meg selv inkludert. Det spekuleres rundt om jeg er så fattig som jeg påstår (vet ikke hvor og når jeg har påstått dette) siden jeg poserer i merkeklær på bloggen. Videre lurte folka på om jeg har fake merkeklær og smykker, eller det er noe jeg låner fra venninne. Ganske morsomt og underholdende. Også ble det påpekt at jeg bruker clickbait og skrikende overskrifter og lager drama på bloggen. Dette er for å tiltrekke lesere.
Altså, jeg kan ikke ta Kvinneguiden seriøst. Sorry folkens. Men jeg må si at jeg ELSKER Kvinneguiden!
Det er flere årsaker til:
– Man får ÆRLIG mening om seg selv. Ingen andre tørr å si deg rett i fjeset det som skrives åpenbart der.
– Man få pekepinne på hva man bør blogge om! Det er gull verdt!
– Forumet er en uendelig inspo for bloggtema
Så kjære Kvinneguiden, du og jeg, elsker deg masse. Jeg ble i så godt humør og lo massivt etter en kort tur der.
Hva er deres mening om Kvinneguiden og bloggere som slenger dritt om andre bloggere?

 

signature-fonts

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg elsker Kvinneguiden!

  1. Jeg synes det er både DUMT og rett og slett kjedelig å lese blogger der folk slenger dritt om andre bloggere. Har så vidt vært innom Kvinneguiden en gang, synes det er dumt at folk har så mye NEGATIVE tanker om folk. Og at det MÅ skrives ned og vrenges ut i sosiale medier. Hvis det i tillegg er “påfunnet” det som står der blir det jo helt teit.. Bra du bare ler 🙂

  2. Jeg må også krype til korset og innrømme at jeg har satt opp konto på dette stedet, hvorav jeg dropper innom nå og da for en kombinasjon av underholdningsverdien og ren nysgjærrighet. Det er nog noen tråder hvor folk blir regelrett ‘trashet’ på en måte som ikke på noen måte er greit. Sånt holder jeg meg for god til å lese..

  3. Jeg er imponert over alt de klarer å finne, Kripos kan bare hente ansatte derfra fordi de er så grundig. Og når det er sagt, så liker jeg når rusk og snusk graves frem. Måten det blir presentert på kan til tider…. gjøres litt mer elegant.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.