HAN VILLE VÆRE UTRO MOT KONA MED MEG. SE HVA JEG SVARTE TIL HAN

Categories Finne den rette
Jeg kjenner at jeg får angst av Tinder snart. Ikke bare fikk jeg vite at gutter sveiper og sveiper, og aldri blir fornøyde, og dater flere jenter samtidig, og lager lister hvor de rangerer jenter. Det er ikke nok. Tinder kryr av GIFTE MENN. Det visste jeg fra før av og gjennom mine single år har jeg fått jeg flere henvendelser fra gifte menn. Menn som har tilsynelatende flotte familier med barn, hus og kjærlighet.
Denne gangen traff jeg en kjekk mann som hadde bilder hvor ansiktet hans var ikke helt synlig. Jeg spurte såklart hvorfor det er slik, og han svarte åpent og ærlig at han er på leting etter elskerinne. Sex ble det mindre av igjennom årene og han ønsket noe “spenning”. Jeg kjente at jeg ble veldig lei meg på min egne vegne, på hans vegne og på vegne av kona hans.
Det er så trist folkens, at istedenfor å skape bedre kommunikasjon med partneren sin og ordne opp i ting og problemer, tyr man til enkleste løsning og prøver å bruke annen person som plaster som kan reparere forholdet. Det er så ekkelt, trist og you name it.
Derfor svarte jeg til kjekkasen at jeg synes ikke at man skaffer seg nye foreldre om ens foreldre ikke gjør slik en forventer, samt skaffer man seg ikke nye barn om man har problemer med barna en har. Hvorfor er det annerledes for partnere?
Nei, så feig og ekkelt å ty til slike løsninger folkens. Håper de som tenker slik og leser dette nå tenker to ganger. Man kan miste familien sin. Det mest dyrebare en har.
Er det verdt det?
signatur

 

8 kommentarer

8 thoughts on “HAN VILLE VÆRE UTRO MOT KONA MED MEG. SE HVA JEG SVARTE TIL HAN

  1. Menn er enkle i hodet og tenker dessverre altfor mye med kuken! Altfor mange er og kan tenke seg at være utro. Idioter!!!

  2. Trist. Tragisk å bruke tinder til å gå bak ryggen på partneren og å være utro. Er fint lov å treffe andre…etter ar man har slått opp…/evt blitt enig med partneren om det av en el grunn

      1. Alle sier Jeppe drikker, men ingen sier hvorfor Jeppe drikker. Det er så lett for dere damer å kritisere menn som har behov for kjærlighet og sex, men ikke får det hjemme. Men dere tenker ikke på hvorfor dere er singel eller mennene tar ut skilsmisse eller er utro. (Det er heller ikke bare menn som er utro!!!) Menn har normalt behov for nærhet og sex minst en gang i uken pluss minus, men må ofte gå flere måneder uten. Flere sexologer anbefaler kvinner å suge mannen sin hver dag for å holde gnisten i forholdet ved like. For meg er DET noe overdrevet, men vis heller mennene deres at det er verdt å være sammen med dere, og at de betyr noe for dere. En mann som har det trivelig hjemme og får nok sex og kos vil ALDRI være utro.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.