Åpen kjole og hengepupper er ingen bra kombo

Categories Mote og Hudpleie
Foto: RÅ Foto
Sangerinnen Tanerelle Stephens strålte på BET Awards i sin nye kjole. Alt var perfekt og kult med et unntak: puppene til sangerinnen stod ikke i stil til antrekket!  Puppefasongen var noe hengete, noe som betydde at kjolen kunne ikke brukes uten bh eller usynlig tape under.  Det ga hun blanke i og tok kjolen på seg uten å pynte på sannheten.
  Foto: Instagram
Helt ærlig så har jeg ikke sett så mange kommentarer før som omhandler tilsynelatende helt vanlig og normal bryst til 24-årig kvinne. Tanerelle ble anbefalt å bytte kjolen siden hun ikke kledde den. Eller snarere sagt puppene ikke gjorde.
Nå sitter jeg her og prøver å huske tilbake til jeg leste noe lignende om en mann. At noen kjente mannfolk ble nektet fine klær grunnet puppene hans var lite flatterende. Husker dere slike episoder? Jeg gjør ikke det!
Som jeg skrev tidligere, slet jeg mesteparten av mitt voksne liv med komplekser som gjelder utseendet mitt. Puppene var alt for små da, ja. Siden ungdomsskolen led jeg av denne tanken. Mens jentene i klassen begynte å bruke bh, vistes det fortsatt ingenting på min brystkasse. Jeg lagt aldri merke til dette selv før en hendelse på Valentines dagen. Da fikk jeg et hjerte fra “hemmelig beunder” og ble skikkelig imponert, men idet jeg snudde kortet leste jeg der at jeg var for tynn, for stygg og med helt flat figur. Etter det begynte jeg å plages med at puppene mine var for små og for stygge. Noe som førte til at jeg kjøpte min første push up i alderen av 15 og brukte den under alle slags klær frem til jeg ble 34! Etter jeg opplevde å få svulst i brystet og gikk og ventet i ei uke på resultater av biopsi med frykt om at jeg kunne miste puppene mine, da sluttet jeg å bry meg om at puppene mine er for små. Jeg skjønte at det er flaks at jeg har dem i det hele tatt. For det er ikke alle som gjør.
Så jeg støtter denne flotte damen i valget hennes. Hvorfor skal kjolen se perfekt ut? Den ser ut som den ser ut. Om kjolen var ment å sitte på meg med små pupper på samme måte som på Kardashians da skulle det ikke vært mulig å produsere kjolene massivt. Da burde det eksistere kjoler for de med store pupp, og de med små og vi aldri kunne bruke klær som ligner på hverandre.
Hvor lenge skal sånn bullshit pågå i verden mon tro? Sangerinnen er på utdelingen av premie og skal ha kudos for sangene sine, eller kritikk da, men også utelukkende for sanger hun synger. Men alle hang seg opp i puppene hennes. Er dette greit?
Deres mening?
XOXO Tastaturheks

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Åpen kjole og hengepupper er ingen bra kombo

  1. Ikke greit! Vi har alle forskjellig smak, og når det kommer til kjoler/festantrekk er variasjonen enorm. På dette området, går det svært mye på ens personlige smak, og det vil derav også bestandig være de kjoler en overhodet ikke liker i et selskap. -Men det som ikke faller i smak har en overhodet ikke noe med å dele med noen som helst! -Og når det i tillegg knyttes opp mot trekk ved personens utseende, for så å smøres ut i sosiale medier, mangler jeg ord..
    Jeg tror vel årsaken til at menn slipper billig unna dritt av denne typen, er at deres antrekk ved events som regel er noe dress-aktig. På sitt aller mest uformelle, har de typ olabukse & sjorte, liksom..
    Men i motsetning til hva mange jenter tror, får gutta sin ‘share’ av slag mot selvfølelsen de også, ass! De får det bare på en annen måte. -Ikke så tydelig i utgangspunktet, men gjennom stadige lite subtile hentydninger mellom lokalets kvinner hva hans sex-appeal ansees for å være, fulgt av fnising.. Personlig hadde jeg heller villet hatt dritten ‘flush’et i offentligheten, for med høylytt dritt, følger også det motsatte. Den ‘diskret’ spredningen/latterliggjøringen, når jo ikke ut til ‘folket’ forøvrig, så da må det jo bli noe jævlig ensomt og ditto fortærende..(?)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.