Verdens beste Julekule!

Categories Blogg

Reklame | Sinful.no

julekule
Hei jenter, nå må vi snakke alvor her. Jeg liker ikke all maset om julegaver, men nå var det altså på tide! Jeg begynte å skrive ned og se etter julegaver, og gjett om jeg er stressa om tiden rekker til.
Jeg vet hvordan det føles med førjulstid når man må planlegge alt, bake, handle inne gaver, pakke og skrive lange lange lister. Noen synes det er kos, andre synes ikke det. Jeg personlig mener at det er stress. Spesielt når man tenker på julepynt og driver å leter etter perfekte julekuler.
Men gjett om jeg har funnet en! Tro meg jenter det er VERDENS beste julekule. Den magiske kulen som får deg til å glemme alt stresset og føle seg avslappet og herlig. Den kan du ta med deg selv i en mini-veske, og den har fjernkontroll som du kan ha i lomma. Trådløst, noe som er utrolig praktisk. Også har den flere hastigheter og “tap tap” funksjon (ja, hvem elsker ikke å tappe vel).
julekule
Viktigste av alt- den ser utrolig lekker ut! Så fin i farger, lilla som passer perfekt til adventstid. Heng den opp på juletre om du vil, så fin den er!
Knallgave til venninne, svigerinne, søster, datter, kanskje mor som du vet fortjener å stresse ned (ooops!). Men mest av alt- til DEG selv. For dette fotjener du!
julekule
Gutter som er nå på bloggen og kikker- vil dere ha en snill og koselig kjæreste midt i alt julestresset- klikk på linken og bestill denne magiske kula. I tillegg kan det handles flere godsaker, kun 500 nok for 3 stk. Superdeal!
Så var det sagt, nå gruer jeg meg mye mindre til julestria 😛
Deres gavelysten Heks,
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.