DETTE FIKK JEG I JULEGAVE I ÅR

Categories Blogg
Hei fineste, håper absolutt alle hadde en fin julaften i går. Om den var ikke fin, så husk at det blir bedre og det blir flere julaftener som blir finere. Jeg vet dette hundre prosent så dere kan stole på meg. Vi feiret på hytta til bestisen og koset oss masse med hjemlaget mat og dessert, samt godt selskap. Vi fikk også uforskammelig mange gaver, nesten sånn at jeg føler at jeg er blitt skjemt bort.
Hva fikk jeg i julegave i år?
Gode venner, og de er gull verdt, det vet alle.
Ny følelse som jeg vil gjerne ta vare på.
Masse klemmer og gode ønsker, og det er noe jeg synes er topp.
Mye latter og fine minner, som jeg vil ta med videre.
Og sist, men ikke minst fikk jeg kvalitetstid med minien.
Håper alle har fått like fine gaver og er like lykkelige som meg i dag.
Ønsker dere en fin romjulstid-
Klem fra Heksa
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.