BARNDOMSMINNER I JULA

Categories Blogg

 

Hei mine fine. Heksa er fortsatt ikke ferdig med kalenderen sin. Hirr hirr. Men her er luke 16.
Barndomsminner i Jula. For noen er de veldig søte og trygge, mens for noen er de dessverre fæle. Jeg er heldig med foreldrene mine, så jeg har veldig gode minner. Før har jeg ikke lagt merke til dem særlig, men etterhvert jeg blir eldre dukker de opp oftere. Pappa som pynter juletre, og mamma som baker pepperkaker på kjøkken. Vi har også fæle minner fra Jula 1991. Min lillesøster havnet i ulykke og lå på intensiven. Men utrolig nok ordnet foreldrene det så fint i jula i tiden i etterkant slik at vi ikke satt igjen med vonde minner og kunne glede oss rundt juletider.
Så det er viktig at dere koser dere så godt dere kan. Uansett hva skjedde i fortiden. Dette skal vi prøve å gjøre.
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.