HVERDAGEN: 5 ting som får meg i godt humør om dagen

Categories Hverdagen

 

Siden humøret er ikke på topp om dagen, så er det ekstra viktig å gjøre ting som får meg i et godt humør. Dette er noe jeg fokuseres på om dagen, og her er min liste:

  • dra til frisør, hudpleie, gode produkter for hår og hud
  • drikke kaffe latte, spise noe godt
  • lange gode frokoster og fine lunsjer
  • gode filmer og serier på senga med digg ansiktsmaske
  • snakke med venninne eller gå ut med venner

Det er utrolig viktig å skjemme seg selv litt bort når man har litt motstand i livet, og jeg elsker å romantisere livet mitt <3

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: 5 ting som får meg i godt humør om dagen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.