Staselig middag for en hundrelapp?

Categories Blogg, Reiser og opplevelser
Yey, nå startet 100-ugå i Sandnes og i går dro vi av gårde for å kose oss. Dette er en helt herlig tradisjon i byen og jeg synes Stavanger burde følge etter!
Hvor ofte kan en vanlig alenemor med statlig lønn unne seg selv en koselig middag ute? Ikke hver dag i en uke, det er hvertfall helt sikkert!
Så denne uke har vi slik mulighet. Vi kan være ute hver eneste dag og kose oss med middagsretter. Det er over 40 (hør!) spisesteder som lager slik tilbud. Da er det bare å hive seg med på sånt!
Har dere noe lignende i byen deres?

 

signatur

6 kommentarer

6 thoughts on “Staselig middag for en hundrelapp?

  1. Tror ikke det er noe sånt i Oslo. Jeg har i alle fall ikke hørt om det. Men vi spiser litt ute likevel. Bytter på hvem som betaler 🙂

  2. Ja, elsker dette med Sandnes, at de har 100 ugå to ganger i året. Har fått spist mye godt de ukene, uten å bli helt ruinert 🙂 Andre steder burde også hatt en sånn uke. Noen har det vet jeg, men ikke noen andre i nærheten av oss i Sandnes og omegn. Kun Sandnes. Jeg skal spise 100 kroners lunsj med en venninne i dag. Vet ikke enda hvor vi blir å gå, men jeg gleder meg 🙂
    Fint at du skriver om dette ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.